Co si představit pod pojmem reklamní textil


Chtěli byste oslovit vaše zákazníky reklamním textilem, vhodnými dárky v rámci firemní propagace k nákupům zboží ve vyšších cenových hladinách a nemáte přesnou představu o tom, co pořídit? Jaké druhy reklamního textilu připadají v úvahu a mohly by být vhodné právě pro váš požadavek?

Kšiltovky – čepicí nic nezkazíte a nikoho neurazíte. Je to výhodné i v tom, že nepotřebujete znát velikost, pouze odlišíte čepice pro děti a pro dospělé. Kšiltovky mívají pružnou regulaci obvodu kolem hlavy na suchý zip a vyrábí se v mnoha barvách. Zároveň jsou velmi levné, takže váš rozpočet nijak citelně nezasáhnou.

froté osušky

Deštníky – toto je také textilie, a zvolíte-li výrobek s bambusovou rukojetí a v krásné pastelové barvě, bude se na něm vyjímat potisk možná i lépe, než na oblečení. Barvu potisku volte kontrastní, například na žlutý deštník použijte výrazně modrou barvu a na červený deštník bílou barvu potisku. Nepoužívejte černou, která je spíše barvou smutku a nepřináší tolik radosti, jako jiné barvy.

Mikiny – jedním z nejrozšířenějších textilních výrobků pro potisk jsou trička, ovšem pokud si vyberete mikinu, půjde o hodnotnější dárek s vyšší textilní gramáží. Mikinu lze pak nosit takřka všude, i do zaměstnání, je to celoroční oděv, který lidé užijí i v létě v chladnějším počasí a pro běžné nošení i na jaře a na podzim. Mikina je velmi pohodlná a vhodná jako domácí oděv a někdo mikinou dokonce nahrazuje i pyžamo.

červený deštník

Ručníky a osušky – velmi častým dárkem pro firemní zákazníky jsou i froté ručníky, osušky nebo utěrky. Potisk nebo výšivky zde krásně vyniknou a výrazně žlutou a červenou osuškou jistě potěšíte každého, kdo cestuje k moři nebo na přehradu a bere si s sebou osušku namísto deky nebo jako zástěnu pro převlékání na pláži.

Recese – jestliže máte rádi humor a vtipné recese, můžete obdarovat své blízké nebo firemní zákazníky třeba ponožkami s potiskem, kapesníky, ale také například spodním prádlem nebo plavkami. Tisknout se dnes dá na cokoli a jestliže vás oslovují zimní šály a kulichy, rukavice či nákrčníky, fantazii se meze nekladou.

0 komentářů: „Co si představit pod pojmem reklamní textil“