Reklamní kšiltovky pro každého


Kšiltovka je natolik oblíbenou součástí oděvu, že bychom mohli říci, že je vhodná pro každého.

Kšiltovka s kšiltem dozadu – velmi často se setkáváme s nošením kšiltovek s kšiltem dozadu, je to symbol frajeřiny, ale někteří lidé si uvědomují, že je to zároveň nezajímavé po estetické stránce, protože mnohem hezčí je kšilt vpředu. Zdůrazní se tím krása čela a obličeje mnohem víc. Nehledě na to, že pod kšilt si natisknete nějaký zajímavý a hlavně originální text nebo obrázek.

dívka v čepici

Kšiltovka pro děti – kšiltovky velmi rády nosí děti, pohybují se venku častěji, než dospělí, a kšilt chrání dětský obličej před prudkým sluncem a někdy i před deštěm. Dětem můžete čepici vylepšit obrázkem medvídka, pejska, opičky či jiného zvířátka.

Unisex – zásadní výhodou čepic s kšiltem je jejich zaměření na ženy i muže stejnou měrou. Hodí se pro každého bez ohledu na pohlaví i věk. Kšiltovku oceníte ve městě, na výletě v přírodě nebo i při práci, pokud nepracujete zrovna v kanceláři.

Kšiltovka na vodě – velký význam mají čepice s kšiltem na vodáckých výpravách, protože tam brání průniku slunečních paprsků do očí, což je při plavbě důležité, abyste mohli lépe „číst řeku“, její úskalí a zrádnosti.

bílo šedá kšiltovka

Vysokohorská turistika – podobné je to i při turistice v horách, protože tam stačí jeden chybný krok, a zřítíte se do propasti. Zvláště v místech s řetězy a s nestabilním kamenitým terénem je stínění proti Slunci důležité.

Kšiltovka namísto helmy na kolo – helmy na kolo jsou sice vhodnou pomůckou pro cyklisty, zejména pro děti, ale v některých terénech je to opravdu zbytečné. Jen si představte, že budete projíždět po Třeboňsku na kole, po hrázi rybníka Rožmberk, kde trasa směřuje víceméně po rovině, a kde pád z kola v malé rychlosti způsobí leda tak odřené koleno. Právě tam se perfektně hodí reklamní kšiltovky s vlastním potiskem. Můžete si na ně nechat natisknout svou přezdívku a nějaký vtipný text a jistě potěšíte mnoho lidí kolem vás.

0 komentářů: „Reklamní kšiltovky pro každého“